22 Eylül 2007

with hope in your heart

'bir kış gecesi eğer bir yolcu'nun yolculuğu başladığından beri verdiği en büyük mola oldu 'varolmayan şövalye ve meçhul geyik anıtı'. ders seçimleri, misafirlikler, düşünmeler, gezmeler, bir kış gecesi'ni yalnız bırakmama sebep oldu. oysa yalnız değildi bir kış gecesi, sinan'ın foruma dönmüş bloguna yetişemese de, yorum yağdı son gönderi'ye. içimi doldurdu yorumların çoğu. sevindim. yazdıklarımın beğeniliyor olmasının ötesinde, yazma ve okuma denen ucu bucağı belirsiz faaliyet alanlarına bakış açımın, yorum düşenlerin çoğuyla ne kadar benzeştiğini görmek, beni mutlu etti. ümitlendirdi. disipline edici pratiklerden kaçınan, yazarın ve okurun özgürlüğünü, özgünlüğünü savunan, şekerli sözleri seven okurların varlığı, kelimelere iyi geliyor. iyi gelecek.


yukarıda gördüğünüz isim, yeni dergimizin. bir zamanların en güzel köşesine etiket olmuş 'oyungezer', bir okurun önerisiyle, yeni derginin tepesine kuruldu. bu dergiye, bu atmosfere, bu birlikteliğe, bu 'gezmeye' yakışan daha güzel bir isim, sadece söylenmemişler arasından çıkabilirdi.

okuyucudan aldığımıza göre derginin ismini, bugünün şarkı seçimini de okuyucuya (onur) bırakmak yerinde olacaktır...

iyi yolculuklar
daha da güzeli,
iyi gezmeler...


when you walk through a storm
hold your head up high
and don't be afraid of the dark

at the end of a storm is a golden sky

and the sweet silver song of a lark
walk on through the wind
walk on through the rain
tho' your dreams be tossed and blown
walk on, walk on

with hope in your heart

and you'll never walk alone

you'll never walk alone

6 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) evet,okuduktan sonra ağzım tatlanmazsa,bi daha okumam ben o yazarı(şeker,çikolata,gofret vs.).

bişey daha;ben çok çekinmiştim o yorumu yazarken "yabancı"olduğum için size,ama tutamamıştım kendimi.artık öyle rahat
yazarım ki..:)

UnicornKnight dedi ki...

bizler bir bütünü oluşturan zerreleriz esasında...hiçbir zaman bir "editör/yazar - okuyucu" ayrımı olduğunu düşünmedim en başından beri...zira toplumun büyük bir kesimi (en çok da ebeveyn ve oyunlardan hazzetmeyen arkadaşlarımız) vaktinin büyük bir kısmını ayırdığımız oyunlara vakit kaybı gözüyle bakıp bizlerin oyun oynarken harcadığımız vakti kayıp zaman olarak değerlendirirken siz yıllarca bize destek oldunuz...tüm bunların ışığında belki de reel hayatta hiçbir zaman bir araya gelmemiş olsak da sizler bizim en iyi dostlarımızsınız...başkalarını bilemem ama ben dostlarımı hiç bir zaman yarı yolda bırakmadım,onların da beni bırakmayacağını biliyorum...bu yüzden tüm kalbimle söylüyorum... "asla yalnız yürümeyeceksiniz..."

Adsız dedi ki...

mehmet abi yeni dergi hepimize hayırlı olsun kadro cok ii hatta mükemmel hepinize başarılar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Yitip giden kısımlara (varsa öyle yerler) yazmayı seviyorum ve yalnız tek şey soracağım. Merak ediyorum da o "e"ler neden ters? Driver 3 geldi aklıma irkildim.

inesis. dedi ki...

herkes mersin'e giderken bizim yolu şaşırmış olmamızın bir etkisi olabilir mi acaba? bilmem ki...

ccasdasd dedi ki...

yeni derginizde umarım başarılı olursunuz.hepinizin takipçisiyiz efem.şu geçiş dönemini bi atlatın , oyungezer i güzel fikirlerle donatın tamamdır :)