10 Ekim 2009

I fail. I suck.

kaybettim. yenildim. daha önce hiç böyle yenilmemiştim. sarhoşum. daha önce daha beter sarhoş olmuştum. ama böylesine yenilmemiştim. güçsüzüm. bu şeyler yerlerine geçiyor ve bu şeyler bütünü yutacak bir gün.

bir gün.

bir gün.
how soon is now?

bugün bir film gördüm. bolca the smiths çalıyordu. ağladım. "noldu bir anda" diyenlere, cevap vermedim, kusura bakmasınlar ama bu oldu işte. all these things into position, all these things will one day swallow whole. ben çok pis yenildim. merhaba dünyalı. mehmet'in önünde bir k. olabilir ama doğru, şu an yenilmiş bir adama bakıyorsun. sarhoş ve üstelik yenilmişliği alkolle birleştirip nobel'e oynayamıyor.

eve geldim. yatağımda başka birisi yatıyor. adı muhteşem. nesi muhteşem bunun, gerçekten? hedefim bu değildi.

last.fm'e üye olurken hedefim kesinlikle şu değildi:

RadioheadStreet SpiritSevilen parça Şimdi dinliyor
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parça5 dakika önce
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parça9 dakika önce
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:57
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:53
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:46
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:42
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:37
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:33
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:29
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:25
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:21
Çal
RadioheadStreet SpiritSevilen parçaDün 08:16



her neyse..... and fade out again, işte...

Hiç yorum yok: