14 Ekim 2008

ramon tamir atölyesi çizer arıyor!

"bana bir ramon çizer misin?"

şimdi böyle şeyler nasıl söylenir pek fikrim yok, o yüzden hoppadanak dalıyorum konuya. oyungezer'in dip bir köşesine saklanmış ramon tamir atölyesi, hafiften o köşeden çıkmak, ortalığa karışmak, belki daha süreli ve düzenli bir blog'a, belki de çoğaltılıp dağıtılacak bir fotokopi yayına dönüşmek istiyor... aslında asıl isteği bu değil, asıl isteği çizgilere kavuşmak, hikâyelerini kelimelerin yanında çizgilerle de anlatmak. hazır çizgiye gelmişken (söze gelmek gibi), neden mecrasını genişletmesin ki diye düşünüyor sadece.

ramon tamir atölyesi'ni hali hazırda seven, ya da ramontamiratolyesi.blogspot.com'a şimdi bakıp "aa ilginçmiş" diyen biriyseniz, üstelik de çiziyorsanız, bana bir mail atmak istersiniz belki (mehmet@oyungezer.com.tr)
. neler yapılabileceğini konuşuruz.

not: başlık için lillith'e teşekkürler ve sarılmalar en fazlasından...


8 yorum:

Ayna-i Marzî dedi ki...

Aslında çizim kulağa hoş geliyor. Fakat daha yeni yeni çizimle uğraştığım için belirli bir tarzım yok (eğitim de almadım), bir de düzenli çizebilecek zamanım da yok gibi. Öte yandan denemek de istiyorum ben, düzenli olarak değil belki ama, atolyeyi okurken aklımda canlanan bir sahneyi filan çizebilmek isterdim. Yani ben ilgileniyorum aslında ama, arada sırada, aklıma bir şeyler geldiğinde istediğim için pek uygun değilim :)

inesis. dedi ki...

lütfen çiz =) yazılarını sevdiğim birisinin çizgileriyle görmek ramon'u çok farklı olacaktır gerçekten... aklına bir şeyler geldiğinde çiz, atölyeyi okurken aklında canlanan istediğin sahneyi çiz=) istersen daha detaylı konuşabiliriz, bana ulaşma yolların oldukça fazla=)

Mert İ. ERTEN dedi ki...

Benim üstüme düşmez ama; illa çizmek şart olmamalı. İlgiliyseniz; fotoğrafta çekebilirsiniz, uygun enstantaneleri...

Bence yani... Ramon ne der bilemem... =)

inesis. dedi ki...

elbette, bunu da yapabilirsiniz ama sanırım ramon'un kafasındaki biraz daha çizgili şeyler. hem duxus'um, sen de attırıversene bir şeyler...

Mert İ. ERTEN dedi ki...

O zaman:
Çizin, çizin dedim!
-
Ben ne anlarım çizmekten, bizimkisi paint'te kıdemli olmak ancak... =)
Yoksa bende arıyorum çizer valla...

inesis. dedi ki...

valla paint'te böyle şeyler yapabilenlerin başımız üstünde yeri var, "ramon: painted" diye albüm yaparız senle de=)

Adsız dedi ki...

Scorpio. Ramonun ilk unoffical çizeri :P (işte bunun için çizilir bee :D)
Zamanım oldukça birşeyler çiziktirmeye çalışacağım. Ayrıntıları biliyorsunuz. Sanırım.

Adsız dedi ki...

Scorpio. Belki zamanla ilk offical çizer bile olabilirim :P